Két arcát ismertem meg Szöulnak fél nap alatt: a hi-tech nagyváros repterén szálltam le, majd pár óra múlva a hagyományos helyi piacon bolyongva ámuldoztam és lelkesedtem.

Sajnos a reptéren még nagyon kómás lehettem a tizenöt órányi utazás után, ezért nem fényképeztem le a gyorsvasutat, de pár órával később a piacon bámultam a különféle friss, szárított és élő halakat.

 Azt egyelőre nem sikerült kiderítenem, hogy milyen halak, amiket ilyen szép rendben csokorba szedtek, de a látvány így is megfogott. A szárított halak mellett lehet kapni szárított algákat - zöldet és feketés is.

A leginkább sokkoló kép a szárított bogár-kosár volt, kimérve árulták, és a tudomány mai állása szerint ez nem is a bogár maga, hanem a selyemhernyó gubó. Felhaszálási módjairól máskor beszélünk, jó?

Szerző: OpenMinded  2009.01.03. 08:07 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szoul2009.blog.hu/api/trackback/id/tr5854647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.01.03. 12:35:34

fúj de undik x) ilyet nem kérek majd :D
inkább skype-on legyél a piac helyett ;)
na csókol a nagylányod :*

(nagyi óránként hívogat h van-e mit ennem és nem esett-e a fejemre a vasaló, meg h megérkeztél-e... IZGI)

Judy.hu 2009.01.05. 08:18:57

Örülök, hogy szerencsésen megérkeztél!
Irigyellek azért a piaci sétáért, én is imádok ilyen helyeken bámészkodni!
Kíváncsian várom az angol placement test-ed eredményét...

ququbenko alajos 2009.01.05. 21:01:22

Én a csbalala apja vagyok. Szia. Ezek a piacok sem rosszabbak, mint egy Sanghaji sikátorban levő étkezde. Látom a lányod rendes őrzés alatt van.
Puszilunk:
papalala és martalala
süti beállítások módosítása