Otthon a hűvös őszi napokon szokott csak amiatt fájni a fejem, hogy a kiteregetett ruha nem szárad meg. Itt más nehézségek is adódnak...

Először is, a mosógép. Még januárban írtam róla, hogy a fürdőszoba (illetve a WC) használatához pilótavizsga kell. Akkor nem is említettem azt, hogy némi nehézséget okoz a mosógép használata, mivel a kezelőszerven minden koreaiul van feltüntetve, de még a fokok sincsenek kiírva.

Másrészt, itt a koliban legalábbis, csak azóta van gond a ruhák szárításával, hogy nyár van. Hiába mutat ugyan a hőmérő több mint 30 fokot ha a páratartalom magas, nem fúj a szél. Különösen nem fúj a szél és marhára párás a levegő a szárítóhelységnek használt folyosón. Két nap meg-nem-száradás után garantáltan büdösebb (penészszagú) lesz minden cucc. Az esőzések miatt pedig nagyon kiszámíthatatlan a tetőn/szabadtéren való teregetés. A megoldás: figyelni az időjárás előrejelzést, és olyan napra időzíteni a mosást amikor nem esik. De ilyenkor is résen kell lennünk: ma délutánra tegnap még csak 10%-os, ma délben is csak 20%-os esélyt adtak a csapadéknak, mégis majdnem elázott az összes ágyneműnk a tetőn, mert volt egy 20 perces kiadós zápor.

Tiszta mázli, hogy beépített barométerem van: mindig elnyom az álmosság eső előtt. Így éppen 5 perccel a zuhé előtt begyűjtöttem mindent...

Szerző: OpenMinded  2009.07.23. 10:11 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szoul2009.blog.hu/api/trackback/id/tr981262477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mab 2009.07.25. 11:05:56

Már azt hittem csak én vagyok "hisztis" amiatt, hogy egy nap kétszer is szarrá ázott a kiteregetett ruha. Két dolgot tanultam meg én is: ha süt a nap mindegy, hogy mi az eltervezett program menni kell, mert lehet, hogy utána egy hétig esik, illetve mosni akkor kell amikor süt a nap!! De miért nincs szárítógép egy kollégiumban???
süti beállítások módosítása