Kedves Olvasóim!

Köszönöm mindenkinek, aki megküldte tippjeit a fénykard poszt kérdésére. Kreatívak voltatok (judy.hu és 100%woman), viccesek (venuswoman) és okosak (söcsabi)!!! Ugyanis a fénykard nem taxikon van, és sajnos mind egyforma, szóval ettől nem könnyebb megtalálni a járgányt, és hát - legeslegnagyobb sajnálatomra - nincs itt sok jedi lovag, ergo nincs neki limuzinja sem... esetleg mindig gyalog jár vagy repül... Mindenesetre a fénykard a parkolási, tolatási segédeszközök közé sorolható. Az itteniek arra használják, hogy jobban fel tudják mérni, hogy hol az autó orra, és könnyebben parkoljanak. Ha azt is figyelembe vesszük, hogy az átlagos testmagasság mekkora, elképzelhető, hogy ők (sem) látnak ki a kormány mögül :-) ahogy nagyobb autókban én is nehezen...

Ígéretemhez híven a megfejtés jutalma nem marad el: a billentyű matricákat söcsabi nyerte. Egy apróságot nem mondtam még: jár hozzá egy koreai nyelvtanfolyam is. Tanár néni adott, 60 éves és 30 kg vaságyastul.

Ne tessenek bombázó koreai csajokra gondolni!!! ;-)

 

Szerző: OpenMinded  2009.02.25. 09:43 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szoul2009.blog.hu/api/trackback/id/tr98964651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy.hu 2009.02.25. 11:45:43

Nahát, erre tényleg nem gondoltam! Nem is értem, hogyan tud segíteni... De majd töröm a fejemet, és juszt is rájövök!

söcsabi 2009.02.25. 23:05:59

Hát köszönöm, köszönöm. Megerősítést nyert hivatalos geek státuszom, de hát ez van, a nagyság és ész, meg balkéz és skorpió vagy mifene.

A vázolt matricák jelentem nem ragadnak, bárhogy is nyomkodom a billentyűket a monitorhoz.

Tanító nénit nem kérek, hanem helyette egy más év/kg arányokkal rendelkező kezdő koreai nyelvtanulóval is beérem.

namhanman 2009.02.26. 13:06:13

@söcsabi: Söcsabi: a Korea Kultúra Klubot tudnám neked ajánlani (www.koreaklub.extra.hu/magyar/fooldal.html), ott el lehet csípni az igényeidnek megfelelő, lelkes koreai hölgyeket:))

Amúgy remek a blog!

JulesetJim 2009.02.27. 14:33:03

Csak gratulálni tudok, nem csupán a fiatalodáshoz, hanem a külön is értékelendő sport lady mentalitásodhoz.(Egy kicsit gonoszkodva: Mindez mit jelent kilókra bontva?) Na majd itthon meglátjuk, hogyan rohangálsz fel hétvégeken a Jánoshegyre, vagy méginkább a napi joggingot a Margitszigeten. Vagy ilyesmi nem megy a koreai ájer nélkül?
Egyre többen fogunk kimondottan irigyelni!

100%woman 2009.03.08. 15:31:04

a helyezet az, hogy csalódtam :( nem, nem, abban, hogy nem én nyertem (persze jó lett volna!!), hanem, hogy az élet minden részéhez kütyük kellenek, egyre több -- én már a tolatóradartól is rosszul vagyok, mit csipog itt nekem, tutira tudok parkoni! nemhogy még hosszjelző rudacskák! ;)
süti beállítások módosítása