Brüsszelben jártam, a lányokkal meglátogattuk az Atomiumot és a mellette fekvő Mini Europa parkot, ahol az EU tagállamok kicsinyített híres épületei között lehet bolyongani. A prospektuson kívül csak a városok nevei olvashatóak a makettek mellett, illetve minden országnak van egy táblája, ahol feltüntetik a területet, a lakosság számát, az EU-ba történt belépés évszámát valamint a helyi pénz átváltási árfolyamát. Utóbbit, talán nem kellett volna, egy látogató (vélhetően egy honfitársunk) már korrigálta is ... lásd az alábbi képet (a felirat golyóstollal született, ezért a mellékelt képen kiemeltem).

Talán többen is tudjátok, hogy melyik épülettel képviseljük országunkat? A Széchenyi fürdővel! Nagyra sikerült makkettet láthattunk, nagyobb mint a többi kelet-európai országot képviselő épület modellje.

A tavasz, egyébként Belgiumot is elérte, sikerült lefényképeznem egy kis vörös virágot a még csupasz bokrokon. Remélem, ezek is tetszenek, judy.hu :-) 

És jelentem, visszaértem Szöulba, ahol már rengeteg minden kivirágzott, szóval lesznek még szép természetfotók!

Szerző: OpenMinded  2009.03.27. 08:46 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szoul2009.blog.hu/api/trackback/id/tr101028580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy.hu 2009.03.27. 09:51:17

De szép! Nem hiába ihleti meg a költőket a bimbódzó virág! Apró levélke, hideggel dacoló, egyszerűségében káprázatosan szép virág...
Nekem nagyon tetszik! Köszönöm!

JulesetJim 2009.03.27. 19:55:25

Büszke vagyok, hogy kedvenc Szecskám képviseli szép hazám szép fővárosát a szép Európa nem is olyan szép fővárosában.. Én is be vagyok makettezve?
Annak meg külön örülök, hogy a blogból infót kapok rólad.
süti beállítások módosítása