Három hét. Ennyit töltöttem a lányokkal, nagyon hamar elrepült...

Ma délben, egész pontosan egykor búcsúztam el tőlük, integettem a biztonsági ellenőrzési pontnál, aztán felültem a metróra és visszavonatoztam a koliba. Az Airport Express 40 perc alatt vitt a Gimpora, onnan még kellett mennem 25 metrómegállót az ötös vonalon, aztán még ötöt a hatos vonalon. Közben eszembe jutott D. megjegyzése: nahát, itt most nyitották meg a "kilences metrót" otthon meg nemzeti ünnep lesz, ha a négyes végre beindul...

Olvasóim igényeit is kiszolgáltam ma délután: feltöltöttem a pekingi és a jejui képeket a Facebookra. Az alábbi is ott van a Jejun készültek között, a lótuszlevélen összegyűlt esőcsepp:

Őszintén, azért nem volt virágos jókedvem... megint "egyedül" leszek - már amennyire egyedül lehet az ember egy százfős kollégiumban - család nélkül, szalmán. Fura dolog, hiszen most ez a normál állapotom. Hogy a rosszkedvem ne uralkodhasson el nagyon rajtam, tudtam, hogy el kell mennem sportolni, el kell mennem a taekwando edzésre. És jó ötlet volt! A belem majd' kilógott, de megint ott volt az edzőtermi csapat, és mint egy család, örömmel fogadtak újra, és nekem is jobb kedvem lett. Főleg, mivel edzés után beültünk egy korsó sörre (és pár kupica szodzsura) hogy megünnepeljük a legidősebb tanítvány, Jun sikeres 5-danos vizsgáját.

I am back on track... (csak a tanulásra ne kelljen még egy kicsit gondolni)

Szerző: OpenMinded  2009.08.31. 18:31 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szoul2009.blog.hu/api/trackback/id/tr581351307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy.hu 2009.09.02. 08:28:48

Örömmel olvasom ki a sorok közül, hogy a derekad helyre jött, hiszen újra tudtál sportolni!

Judy.hu 2009.09.02. 09:19:21

Megnéztem a képeket.
A fényképeken átsugárzik a Tiltott Város lenyűgöző mérete, hiszen küzd a fotóművész a téma gazdagságával.
A jejui képek közül a 29., 33. és 37. felkeltette a kíváncsiságomat, pontosan hol vannak és mi célból jöttek létre?
Talán nem meglepő, a 29. képet azonnal beállítottam asztali háttérképnek...

OpenMinded 2009.09.02. 09:49:42

@Judy.hu: Köszi, tényleg jobb a derekam! Tegnap is mentem edzésre, de a mai napot inkább kihagyom - fő az óvatosság.
A jejui képek 1-19-ig Seogwipo tengerpartján (Jeju déli részén) készültek. 20-39-ig a Halim Park nevezetű helyen, ami a sziget keleti oldalán van.

100%woman 2009.09.06. 22:44:56

Kitartás!! Nemsokára ott vagyunk ;-DD 3,5 hét!!
Én már nagyon várom :_DD
süti beállítások módosítása