Az elmúlt négy napban néhány érdekes új eszközzel ismerkedtem meg Koreában.

Az evőpálcika használata eddig misztikusnak tűnt, de úgy látszik, őstehetség lehetek, mert hamar megtanultam vele enni. Az viszont nálam gyakorlottabb pálcika-használóknak, a szomszédban lakó thai lánynak is nehézséget okozott, hogy a koreai étteremben felszolgált acél evőpálcikát könnyeden mozgassa.

Az utcai árusokról korábban már írtam, itt csak arról szólnék, hogy sok helyen az utcán készült finomságot - többek között a tojáslepényes pirítóst is - papír pohárban kínálják. Ez nagyon praktikus, mert a meleg ételt könnyebb megfogni, másrészt a benne lévő töltelék sem folyik szét, nem maszatol össze mindent.

Be kell valljam, hogy ma volt az a nap, hogy elcsábultam, és rendes szöuli külföldihez méltatlan módon beültem a Burger Kingbe. Itt egy kukoricasalátát kértem, amihez egy papírdarabot adtak. Hihetelen kreativitásomnak :-) köszönhetően pillanatok alatt sikerült rájönnöm, hogy egy kanalat kell belőle hajtogatni.

Végül, szintén itteni újdonság számomra, hogy a víz-automaták mellé nem poharat adnak, hanem egy picike papírzacskót, amely belülről impregnált. Valahogy fordítva van mint nálunk: az utcai árusok nálunk papírzacskót adnak, a víz-automata mellé meg poharat teszünk.

Mindig tanul az ember. :-)

Szerző: OpenMinded  2009.01.07. 14:56 2 komment

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://szoul2009.blog.hu/api/trackback/id/tr52863522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juanita 2009.01.09. 14:08:13

Szióka, annyira jó, hogy csináltál blogot! És milyen élvezettel olvastam :-)Írjál még sokat mindenről, puszi: FJ

JulesetJim 2009.01.10. 14:12:46

Szia!
Klassz a blogod. Ha így csinálod tovább, jut majd még időd mnásra is? Hülye kérdés...
Dini segítségével sikerült nagy-nehezen regisztrálnom, úgy hogy már követhetem a chat-et.
Anyád néha kissé ideges.
Jules et Jim
süti beállítások módosítása